27 Şubat 2012 Pazartesi

Beren Saat & Kenan Doğulu

 Ayyy Ne diyeyim bu ilişki beni pek bi mutlu etti .. Beren Saatide Kenan Doğuluyuda pek severim..
 Kenan Doğulunun Burcu Esmersoy ile ilişkisi var haberleri çıkınca çook bööönk olmuştum ne alaka demiştim. Ama bu sefer  oldu bence :)

Allah sonlarının hayr etsin ... Pek yakıştılar Maşallah :)

Yaa Beren Saat pek bi tatlıııııı :)

Bana da benziyor hani desemmmmm, yalan olur demeyeyim :)

Tutkal Gibi Birşeyyy ....

Yazmasam Çatlardım Dün Çok Güldüm, Yazımın başında herkesten özür diliyorum çünkü pis bir olay yazıcam şimdi :)

Şimdi benim büyük eltimin bir kızı var adı Yağmur... Kendisi Yeni Sezon Çocukları gibi pek bir zeka küpü .. Zaman zaman değil her zaman verdiği cevaplarla bizi bi güzel totomuzun üstüne oturtur , Geleceğin Nurhayat ı diyebiliriz :) ( Yalan Dünyadaki )

Kendisinin ufak bir problemi var bu sıralar , burnuna taktı, parmak burunda .. Çocuk Psikolojisi !!! gereği kaile almıyoruz bu durumu ...

Neysem bu hatun dün gece kucağımda oturuyor, aile meclisine laf atıyoruz beraber :) Sonra fark ettim bunun parmak iş başında ... Ve sonra parmakta küçük bir bakteri ..

Dedim ki Yağmurcum Parmağındaki Ne ???

*Tutkal gibi Bişiii !?!?!?!?  ( Al sana cevap )

Yafff sen nerden bilirsin tutkalda o kıvam olacağını, biz olsak utanır ağlarız falan .. Sen o küçücük aklınla beni kandırmaya çalış .. Hemde benzeterek yanii :D :D

Yeni Nesil Nasıl Bişeydir, Neden Böyle Zeka Taşar Beyinlerinden ..

Birileri Ban Anlatsın :)

26 Şubat 2012 Pazar

Mutlu Sosisler :)

Acıkan var mı ????

Kim İster bu şirin mi şirin sosisciklerdennnn :)

25 Şubat 2012 Cumartesi

İnce Bileklikler, Künyeler ...

Bu sıralar ince bilekliklere takıldım kaldım .. Boncuklusu, İplisi, Zincirlisi çok hoşuma gidiyor ..Geçen gün  kristal boncuk almıştım. Handecim oturmuş bu cicişleri yapmış. Ne güzel olmuş demi ??

Sizin için fotoğrafladım, model olarak ilham verebilir.



Can Bonomo - Love Me Back ..

İtiraf Ediyorum Can Bonomo İsmini Eurovisiondan önce hiç duymamıştım.. Hatta isim açıklanınca o ne beee demiştim. ammmaaaa Sevdim ki Ben bu Çocuğu , Şarkıları çok güzel, tarzı farklı, kendisi sempatik ..

Ben bu sene ki parçamızı da tuttum.. Eğlendirici, kıpır kıpır , müzik kaliteli .. İnşallah sahne gösterisinde de şöyle güzel bir dans şov olur o zaman alırız biz bu sene birinciliği bence ..

Şimdiden Can Bonomo ya ve Ülkemizee İyi Şanslar ..

Ayyy şimdi yazıyı okuyunca dinleyesiniz gelirseee ki benim geldi tık tık

Paws Babet

Trendyol dan kardeşim kendime ve bana Paw dan bu babeti almış, alalı epey oldu ama ancak yazı yazabildim. Fiyatı çok uygun 34.00 TL idi yanılmıyorsam. Audrey Hepburn va üstünde çok cici duruyor.

Ayakkabının fiyatı ucuz olduğu için alırken biraz tereddüt etmiş Hande ama kalitesi çok güzel, bir daha indirime girerse bi kaç tane daha alınabilir. Çok farklı güzel modelleri var .



22 Şubat 2012 Çarşamba

Patates Toplarım ...

Geçen akşam gelen misafirlerim için kardeşimle bu toplardan yaptık. Daha doğrusu o yaptı ben fotoladım :)

Patatesleri haşladıktan  sonra çatal yardımı ile ezdik. İçerisine biraz zeytinyağı ve tuz ekledik. Daha sonra 2 eşit parçaya ayırdık. Bir kısmına rendelediğimiz havuçları kattık, diğerine ise maydonoz ve rende salatalık kattık . Daha sonra top haline getirdik. Ve süslemesini yaptık.
İçerisine her ikisininde sarımsak eklenirse daha lezzetli oluyor.
Renk cümbüşünü arttırmak için bir kaç tanesini de kırmızı pul bibere buladık ..
Alternatif olarak isterseniz mor lahanayı da rendeleyip patates ile karıştırabilirsiniz.
 Hem lezzetli , hem pratik, hemde görsel açıdan güzel bir ikramlık oluyor ..
Birkaç tanesine de süsleme için kürdan takıp fiyonkladık ..

Sevgiler




21 Şubat 2012 Salı

Alıx Avien No : 238

Makbule Abladan eteği aldıktan sonra ona uygun aksesuarlar alma zamanıdır demi artık , eteğime uygun ojeyi Alix Avien'de buldum. Tam rengi yakalamak için 2 kat sürmem gerekti.

Oje No : 238


Pileli Etek.. MKBL CONCEPT ten ...

Uzun,pileli, maksi eteklere yeni adapte oldum sanırım .. Kendime göre bişiler aradım durdum ama rengini buldum kumaşı hoşuma gitmedi, kumaş güzeldi model kötüydü vs. bi türlü bulamadım. Sonra dikiş bilen bi arkadaşıma yanaşdım ama ikna edemedim :)

İmdadıma Makbule Ablacım yetişti, MKBL Concept 'te buldum aradığım eteği ..
Eteğim gelir gelmezde hemen giydim bu kombini yaptım. Eteğin Yeşili tam istediğim yeşil .. Biraz boyunu kısalttırmam gerekiyor benim selvi boyuma biraz uzun geldi :) . Bu fotolarda belinden katladım ve evet itiraf ediyorum o gün giyip hevesimi alabilmek için belinden katlı giydim :D

Makbule Ablacım buradan tekrar çok teşekkür ederim , Notunda beni Çok Sevindirdi ..Ellerine Emeğine Sağlık ..

15 Şubat 2012 Çarşamba

Kızlar ve Erkekler :)

Facebookta dolaşırke gördüm bu fotoyu bir arkadaşım paylaşmış , hoşuma gitti sizlerlede paylaşmak istedim ..

Yalanda Değil Hani Bu Durum :)

Yiyiceeemm Seni Angry Birds ...

İnternette gezinirken buldum bu fotoyu, tam da atıştırma saati, canım çekti walla ...

Angry birds sevenlere hoş bir sürpriz yapılabilir bu sandviçle ..

14 Şubat 2012 Salı

Ailemize Sevgi Böcüğü Katıldı ..

Ve işte ailemizin yeni bireyi , çekirdek aile olduk biz :) Alperimin Sevgililer Günü Hediyesi ...

Taaa taaam bu şirincik Coffee, daha 2 aylık minicik bişi..
Bizimle beraber 2. günü, Şimdilik ufak bir çiş problemimiz var :(  Köpek bakımı ile bilgisi olanlar benimle paylaşırsa sevinirim. Çiş eğitiminde gazete yöntemi kullanıyoruz.
İnşallah hep hep bizimle olur..

Nasıl Minnoş değil mi ??

Aşk Dolu Yıllar ....

Aşık olmak , birini sevmek ... Sevdiklerin için bişiler yapmak ... Hayatı anlamlı kılan bir sebep değilmidir ? İster hayatınızın erkeğini ister Ailenizi İster Köpeğinizi Sevin ama yeter ki SEVİN ... Hayata sıkıca bağlanmanızı sağlar bu..

Buradann Sesleniyorummm herkeseee ( unutursam birilerini küsmesin sakın ben herkesi severim Sevgi Böcüğüyüm :) )

Seni Seviyorum Alperim :)
Seni Seviyorum Annecim :)
Seni Seviyorum HANDEcim ( Sıralamaya Takılma Lütfen :) )
Seni Seviyorum Gülşahcım :)
Seni Seviyorum Sihirli Süpürge :)
Seni Seviyorum Elticim :)
Sizi Seviyorum Blogdaşlarım :)

Sevgiyle , Aşkla , Mutlulukla ...

Berlin Kaplanı

Dün akşam Eşimle beraber uzun zamandır gitmeyi planladığımız Berlin Kaplanını izlemeye gittik. Herkesten farklı farklı tepkiler aldık. Hatta tam sinemeya girerken bir arkadaşım ayy çok iğrenç bööö kötü falan dedi .... Kii kendisine alkışlarımı içimden gönderdim iki dakika çeneni tut demi biz kendimiz yapalım yorumu ...

Neysee ben filmi beğenenlerdenim , Eyvah Eyvah serisi kadar komik değildi ama insanı güldürüyordu yine .. Öykü anlatım bence güzel , oyuncular oyunculuklar kaliteli ..

Film arası yayınlanan film fragmanlarından Tolga Çevik in filmi dikkatimi Çekti, Bakalım Nasıl ?? Komedi Dükkanını beğenerek izliyorduk. Aynı Performansı görebilecekmiyiz..

Film hakkında detaylı bilgi için tık tık

13 Şubat 2012 Pazartesi

Makyaj Tutkusu'dan Çekiliş

Sevgili Makyaj Tutkusu blogunun sahibi çok güzel bir çekiliş hazırlamış, şansımızı deneyelim buyrun buradan  tık tık

9 Şubat 2012 Perşembe

Kalıcı Makyaj !?!?!

Millet kaşını gözünü boyatır kalıcı makyaj ile ben kolumu boyattım .. Bazen bana böyle dahiyaneeee fikirler gelir bu da öyle oldu ..

Böyle kocamannn şekilli desenli dövmeleri sevmem ama küçük anlamlı gizli dövmeler hoşuma gider. Bende gaza geldim yüzük parmağıma Alperimin adını yazdırayım dedim, o olmadı tamam bileğime yazdırayım böyle Gülben Ergen gibi o da olmadı ...Alper engeline takıldı bu minik arzum .. Neymiş vücuduma kalıcı bişi yazdırmamı istememezmiş.. Amaaa o yaptırmış bak buda yaptırmışşşş diye nazlanan bennn ne diye cevap alırım '' Sen onlar değilsin .. '' Çok vurucu bir cevap :)

Anammm milletin eşi böyle bişi dese kocasına senin adını yazdırcam diye millet mest olur bence .. Alperim istemedii .. Ama bende istiyordummm :D

Nolduuu ttaaaa taaaaaammmmm .. Bende kalıcı makyaj ile koluma dövme yaptırdım. Yapan Uzmanın Deyişine göre 2 sene kadar kalacak.


Bu Alperin imzasına yakın bi şekil oldu, birebir aynısı yapamadılar. İmzası biraz daha afilli ..

Gelelim nasıl yapıldığına .. İlk önce işlem yapılacak yeri uyuşturuyorlar, daha sonra böyle ucu iğneli kalem gibi bişi ile batıra batıra yapılar.. Birazcık acıyor insanın canı ama dayanılmayacak gibi değil. İşlem bittikten sonra üstü biraz kabuk bağlıyor. Nemlendirici krem sürdüm ben bi kaç gün.Bana bi kere rötuş yapıldı , renginde solma olursa da bi sene içinde istediğimiz kadar rötuş yapıyorlar.

İşte böyle artık geçici de olsa bir dövmem var benimdee..

Sevgiler ...

8 Şubat 2012 Çarşamba

Waffle Yaptım, Yaptık :)

Bana bazen böyle krzi gelir tatlı yemem gerekir, yemezsem böyle gözümün önün falan kararır. Bu sıralarda da o moddayım .. Geçen akşam canım waffle istedi, sipariş vermek yerine kendimiz deneyelim istedik. Allah tan marifetli bi kocam var tüm işlerimde yardımcı o yüzden başlık yine yaptım, yaptık :)

Tarifi buradan aldım ..tık tık Biz onlar gibi kabartamadık hamuru .. Birde tost makinesinde denedik ama olmadı yapıştı, herhalde altını yağlamam gerekiyordu. Bizde sonra yanmaz tavada yaptık.

Ama lezzeti harika olmuştu .. Bence hamuru çok besleyici , çocuklar için eğelneceli bir yiyecek olabilir.

İşte bu da görüntüsü.. bi daha kine daha güzelll olur , olur galiba :)

Ayyy buarada Alperim Mehmet Günsüre '' İbiş '' gibi olmuş dedi :D :D :D Koptummmmm

1 Şubat 2012 Çarşamba

Darkolivee'den hediye çekilişi

Sevgili Darkolivee blogundan süper hediye çekilişi.. İsteyenen deri etek isteyene deri şort buyrun buradan tık tık yapalım :)

Bol Şans Herkese ...