7 Mart 2010 Pazar

Doğal Antidepresan ?!?


Sıkı bir Gülse Birsel hayranıyım.. Gazete yazıları, GAG, Avrupa yakası ve yayınladığı kitaplar hepsini büyük bir zevkle okudum izledim ..
Son kitabı Velev ki Ciddiyin ise tek kelime ile süper. Kitabını İstanbul City's D&R dan almıştım. Hatta D&R da çalışan görevli çocuğun bana yaptığı özel jestide unutamam :) Gülse birsel imzalı özel kitaplardan raf altından çıkartıp verdi bana, ben bi mutlu bi mutlu kitabı hemen okumaya başladım. Yalnız henüz kitabı okumadıysanız tek başınıza olduğunuz bir ortamda okumanızı tavsiye ederim.
Ben kitabı bir diş doktorunun muayenesinde eşimi beklerken okumaya başladım ve diğer hasta yakınlarının tuhaf bakışları ile karşılaştım sebebine gelince kitap o kadar bizden o kadar bizi anlatıyor ki ve pek tabi Gülse Birselin usta kaleminden çıkınca gülmeden durmak imkansız..
Kitap benim başucu kitaplarım arasında yerini aldı. Ne zaman sıkılsam açıp hemen birkaç bölüm okuyorum, size de şiddetle tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...