28 Nisan 2011 Perşembe

Yaz Gelsin Artık ...

Nisan ayına geldik hatta Mayısa ama havalar hiç ilkbahar gibi değil sanki sonbahar.. Bir iyi bir kötü tabi  hal böyle olunca hastalıklara da kapımız açık .. Bu havalarda da hasta olmak hiç çekilmiyor .. Hastalanacağımı anladığımda gittim aktardan bir ot karışımı aldım bana çok iyi geldi sizinlede paylaşmak istedim. Bu tarz ot karışımlarını da satın alırken içerisindeki bitkiye alerjimiz var mı yok mu dikkat etmek gerekiyor ..
Bu karışımı aktar kendi hazırlamış içinde yok yok ..

  • Ihlamur
  • Papatya
  • Hatmi
  • Adaçayı
  • Keten Tohumu
  • Zencefil
  • Tarçın
  • Havlucan
  • Ayva Yaprağı
  • Farfora
  • Ardıç Tohumu

2 yorum:

  1. bebişim ben bi sürü karışım denedim de 1 haftadır niye iyileşemiorum yaaa:S:S

    YanıtlaSil
  2. Ayyy Ankara'da bir balcı var fer diye tunalı hilmi de biz geldiğimizde oradan böyle ballı propolisli polenli bir karışım aldık bak o da süper iyi geliyor :) .. Tavsiye ederim ...

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...