6 Mayıs 2011 Cuma

Blog Hikayem ....

Blog Yazmaya Nasıl Başladım …


Aslındaaa tamamen can sıkıntısı ile başlamıştı blogla tanışmam… İşten ayrılmış evde boş boş otururken internetten onu bunu ararken Laçin Tenel İle tanıştım ilk, öyle girip girip okuyordum ara sıra .. Sonra işe başladım bıraktım rokumayı… Sonra kendi işim oldu… Şekerci oldum Şekerimi açtım işimle alakalı araştırma yaparken daha çok blog yazarları olduğunu fark ettim. Samimi buldum paylaşılanları yazılanları sonra dedim ki bende hamarat sayılırımmmm severimde yazmayıııı… Bende yapayım bişiler dedim kardeşim ben ve arkadaşı açtık bi sayfa acemiyiz daha ama sevdim yazmayı, okumayı, paylaşmayı …

İşte böyleeeee Sevgili Hande Ne Yapıyor? Mimlemiş beni nasıl başladı bu macera diye anlattım kendimce :)

Öperimmm Herkesi Sevgiyle :)

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim yanıtladığın için:) Laçin hepimize ilham kaynağı dimi:)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek canımmm ben teşekkür ederim ... Evet Laçin Tenel bir fenomen oldu ... darısı bize :D

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...