21 Nisan 2012 Cumartesi

JC Green Palace - Antalya Kaçamağı

Havalar ısınmaya , tatil programları yapılmaya başladı .  Bu hafta eşimin işiyle alakalı bir toplantısına bende dahil oldum ufak bir kaçamak yaptım. Toplantı Antalya JC Green Palace otelinde yapıldı. Havalar ne yazık ki bir iyi bir kötüydü 3 günlük tatilde kendimi sadece bir gün güneşin sıcaklığı ile şımarta bildim.

JC Green Palace , Antalya Kundu da .. Otel sanki küçük bir ormanın içine kurulmuş, her yer bol bol ağaçlı ve yeşil. Otel biraz eski, odalardaki mobilyalar biraz hırpalanmış. Sezon başı olduğundan mıdır , yoksa benim mızmızlığımdanmıdır bilmem ama bana o da temizliği biraz yetersiz geldi.

99 dönümlük bir araziye kurulmuş bunu da meraklı bir misafirden öğrendik :)

Yemekler ve çeşitliliği güzel, personeller güleryüzlü ve sizi memnun etmek için uğraşıyor. Deniz Mavi Bayraklı, kumsal kumlu :) Havuzları güzel.

Animatörlerle ve animasyon etkinlikleri ile pek haşır neşir olamadık onun için yorum yapamıyorum.

Ben otele 10 üzerinden 7 veriyorum.
Herkesi Kocaman Öpüyorum :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...