19 Ağustos 2011 Cuma

Monster High !?!?!?

Benim esnaf arkadaşlarımdan biri de oyuncakçı, sıkıldıkça giderim dükkanına barbieleri severim oyuncaklara bakarım.. Barbielerin hepsi benim olsun diye dua ederim :) Neysem geçen gün yine gittim ve bu monster hıgh serisini gördüm one yaa dedim ne kadar korkunç bunlar ne böyle ... Ve Şükrü Abi dedi ki .. Onları barbie çıkardı, çizgi filmi bile var , Yok Satıyoruz !!!

Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama şiddet, karamsarlık her yanımızı sardı ... Bizim bebeklerimiz, çizgi filmlerimiz böyle miydi ... Hayatımızdaki en kötü karakterler daltonlar, gargamel vs.. diydi ama şimdi her yerde çocukların oyuncaklarında bile bi olumsuzluk var ...

Ne Olacak Bu Durumun Sonu Bilmiyorum  Diyorum ve Sizi Monster High Bebek Fotoları İle Başbaşa Bırakıyorum

Z.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...