26 Mayıs 2012 Cumartesi

Ahmet Şerif İzgören

Bir çoğunuz biliyor, tanıyorsunuzdur Ahmet Şerif İzgören ve İzgören Akademiyi ...

Ben Geçen ay tanıştım Ahmet Şerif İzgörenle. Antalya da özel bir firmanın verdiği seminer de konuşmacı olarak katılmıştı. Konuşmanın ilk başından sonuna kadar sıkılmadan dinledim. Keşke daha önce tanıyıp, eğitimlerine , kitaplarına ulaşma şansım olsaymış. Yine de geç kaldım sayılmam..

Çoğu üniversitede çeşitli eğitimler veriyor. Kendisi süper bir o kadar ekibi de. Bence Ahmet Şerif İzgören veya İzgören Akademi Tarafından verilen eğitimleri sakın kaçırmayın.Kişisel Gelişim Hakkında süper bir eğitime katılmış olursunuz.



O gün ve o günden sonra hemen kitaplarını aldık ve okumaya başladık.Birbirinden güzel eserleri var.

İlk okuduğum kitabı '' Hıdır Kişisel Gelişiyor '' Antalya dan dönerken bir günde okudum kitabı. Ahmet Şerif İzgörenin anlatımına bayıldım, yazım dili harika.

Hıdır Kişisel Gelişiyor'un konusu ise şöyle;

"Hıdır kendi halinde bir devlet memurudur. Eşi ve akıllı kızı Nisan'dan başka sahip olduğu tek şey, gözü gibi baktığı beyaz 1991 model beyaz Şahin arabasıdır.
Hıdır bir gün Ferrasini Satan Bilge kitabını keşfeder: "Kararı ver; Doğe felsefesiyle, Amerikan iş bitiriciliğini birleştirir. Sonra gelsin başarı ve mutluluk." Böylece "kişisel gerilim" yolculuğuna başlar. "Birçok Amerikalının ya da Amerikan vatandaşı olmak için can verecek birçok Türk'ün kişisel gelişim kitaplarını" okur. Çoğu çok satan, Amerikan kültürünü işleyen bu kitapları okudukça 'gelişim' gösterir. Ses tonu, bakışları, davranışları, konuşma tarzı, yani 'beden dili hızla değişir. Bu değişim nedeniyle sürekli komik duruma düşer..."

Okuduğunuza pişman olmayacağınız, kendinize muhakkak bir şeyler katacak bir kitap.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...