9 Ağustos 2012 Perşembe

Bugün Günlerden Mint ;)

Ramazan dolayısıyla bir kac günlüğüne Samsun'a kaçmıştım. Samsun'a gidip alışveriş yapmamak olmaz tabii bunlar alışveriş sonrası keyif fotosu :) , fırsat buldukça aldıklarımı eklerim. Daha çok takı aldım kendime . Çiftlik caddesinde Clith diye bir mağazandan aldım şaşkın balik kolyeyi , çok sevimli değil mı. Evedonerken bir kozmetikciden de pastelin bu objesini aldım ama oje pastelin olmasına rağmen beni hayal kırıklığına uğrattı. Ojenin kıvamı kötü 3 kat sürdüğümde bu rengi aldı ve tabii ojeyi kurutmama zaman aldı , bu oje öyle geniş biiir zaman diliminde sürülmek üzere bir köşeye konacak maalesef , benim ödelerim hemen kurumalı bu yoğunlukta zor kuruyan oje bana haram ;)            

Neyse bu aksam tekrar çarşıya cikacacagiz, kombin rengim belli oldu Mint ve lacivert

Hadii bakalım bu balik kolye Uğur getirir inşallah bana

Zeynep teyzesine yardıma kaçar ;)
Öpücükler Sevgiler

Oje No : 09


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...