7 Ağustos 2012 Salı

Mucizeler dükkanına dönüş - Debbie macomber

Küçük mucizeler dükkanı kitabından ve serisinden diğer yazılarımda bahsetmiştim . En son
D&R alışverişimizde bu sefer mucizeler dükkanına dönüşü rafdan hemen kapiverdim. Eve dönerken okumaya başladım ve bu is yoğunluğumda kitabı elimden bırakamadım, utanarak yo yok kötü bı is yapmadım ki niye utanayım ;) gururla söylüyorum kitabı okuyacam diye islerimi salladım  ;) Kitabı okumaya baslar başlamaz hikaye sizi konusuna dahil ediyor, sanki kitaptaki karakterler sizden biriymiş gibi oluyor itiraf edeyim blossom sokağında dükkanım olsun istedim ;)  ve bu kitabın devamında yeni öyküler ve yeni karakterlerden bı bölüm verilmiş. Yeni kitap çıksın diye bekliyorum, olaylara hemen kapıldım. Okumanızı kesinlikle tavsiye eder,herkese mucizelere dolu günler dilerimmmm :)Kitabı almak ve diğer yorumları okumak için tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...