26 Ekim 2012 Cuma

15. Hafta Devam Ederken ..

15. hafta devam ederken ben halaaa bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim :(

15. hafta devam ederken hala sabah bulantılarım devam ediyor eskisi kadar çok olmasa da ..

Demir hapı ve multivitamin hapı almaya başladım ama onlarda benim midemi bulandırdı. Acayiplik bende farkındayım :)

Demir hapını ilk sefer aldığımda aç karnına içtim ,içmez olaydım. Mide bulantısı ve kusma beni benden aldı. Şimdi yemeklerden sonra portakal suyu ile birlikte alıyorum ve daha az etkileniyorum. Portakal suyu ile birlikte almamı doktorum tavsiye etti .

15. hafta devam ederken bende hala hamile görüntüsü yok. Bebek mağazalarına girdiğimizde kimse beni kaile almıyor :D çok bozuluyorum wallaaa

15. Haftada hala XS giyiyorum yuuh bana , ilerleyen zamanlarda giyerim diye Koton'dan M beden elbiseler cicişler aldım.

15. Haftada İşimden ötürü bebeğim düğün düğün karnımda geze geze bütün çiftetelli, oyun havası, halay havası vs. şarkılarla türkülerle haşır neşir oldu ...

15. Hafta da  bebeşin annesi son düğün organizasyonunu yaptı, Gam Gam Style da düğün sonunda dağıttı yazık bebiş de annesiyle zıp zıp zıpladı  :) O değilde herkeslerin bebeği mozartta beethoven da uyur benim ki oyun havası, kolbastı vs de uyayacak :P :)

15. hafta devam ederken tarama sonuçlarımı aldık ve çok şükür bir problemim çıkmadı

Vee şimdi Kasın ayı gelsin, 2. haftası olsun diye gün sayıyorum ... Doktor randevum var ve inşallah bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...