6 Ekim 2012 Cumartesi

Mustela - Instant Comfort Legs



Hamileliğim daha çok başındayım ( 12. Haftamın içindeyim ) ama daha ilk haftalardan itibaren bacaklarımda ağrıdan duramıyordum. Doktoruma şikayetimi dile getirince o da bu ağrıların bende erken başladığını söyledi. Herhalde iş yoğunluğumdan dolayı ağrılarım tavan yaptı.  Çünkü şuanda o kadar çok ağrımıyor

Ağrı şikayetlerim olunca bana Mustela nın Anne Serisinden Instant Comfort Legs önerdi doktorum . Ve çok memnun kaldım , masaj yaparak ağrıyan bölgeye uyguluyorum , hemen etkisini gösteriyor. Ağrıyan bölgede bir ferahlama hissi oluyor.

Ben çok memnun kaldım, sizlere de tavsiye ederim.

Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...