22 Aralık 2012 Cumartesi

Bööö Şeker Testiii :S

24. haftam devam ederken sıra geldi Şeker Yükleme Testine ...
Çok şükür herşey normal çıktı ama o şekerli suyu içmek beni benden aldı. Şerbet kıvamında birşey şimdi yaptırmayanların gözünü korkutmayayım. Ama ben şekerden pek hazetmediğim için içerken zorlandım.

Testi yaptırmak için aç karnına gidiyorsunuz hastaneye, kanınızı aldıktan sonra şekerli suyu hazırlayıp veriyorlar. İçtikten sonra bir saat bekliyorsunuz ve tekrar kan alıyorlar. Bir sorun çıkmadığı sürece 1 saat süren kısa bir işlem.

Doktorum, yanına giderken limon al içemezsen içine biraz sıkabilirsin dedi ama ben kendimle inatlaşarak 3 yudumda indirdim mideye , biraz da yanımdaki kusma torbama güvenerek :)

Neyse ki bunuda başarı ile atlattım , Korkulacak birşey yok yani bayanlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...