27 Aralık 2012 Perşembe

Kitaplar Kitaplar ...

Kitap okumayı çok severim , eskiden gençken :) daha çok okuyabiliyordum şimdide zaman buldukça alırım elime kitaplarımı dalarım farklı dünyalara ...

Debbie Macomber la Küçük Mucizeler Dükkanı ile tanıştım ve kitaplarını zevkle takip ediyorum.

Son kitabı Bir Dilekle Başladı Herşey , Küçük Mucizeler Dükkanı Serisinin Devamı .. Orjinal Adı Twenty Wishes, bu kitabın hem ingilizcesini hem türkçesini aldım. Çünkü İngilizcesini aldığım da kitap henüz Türkçeye  çevirilmemişti hemde ingilizcem yerine gelsin dedim :) İngilizcem çok ileri seviyelerde değil ama yazım dili gayet kolay okurken çevirmek için zorlanmıyorsunuz.

Gül Limanı Oteli ise bu sefer bizi farklı hayatlarla tanıştırıyor. Macomber yeni bir seri ile bizim ilgimizi çekiyor. Kitabın konusu ise şöyle ; Jo Marie Rose, Sedir Koyu'na yeni bir başlangıç yapmak ve biraz olsun huzura kavuşmak için gelir. Kocasının ölümünün acısını atlatmaya çalışan genç kadın, burada bir otel satın alır ve otelin adını değiştirip Gül Limanı Oteli koyar. Buranın yeni başlayacağı hayatı için doğru yer olduğunu hissetmektedir. Ancak otel ve ilk gelen konuklar, Jo Marie'ye beklediğinden çok daha büyük sürprizler yapacaktır.

İçinizi ısıtacak , umutlarla dolu bir seri ..
Şu soğuk kış günlerinde yanında bi fincan sıcak kahve ile kitap okuyabileceğimiz güzel zamanlara ..

Sevgiler ...




2 yorum:

  1. gül limanı otelini şuan okuyorum.. güzel bir anlatımı ve akıcılığı var umarım sonuna kadar öyle gider..

    YanıtlaSil
  2. Necla hanım son sayfasını okurken yaa bitmesin diyeceğiniz bir kitap , devamını merakla bekliyorum ..

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...