9 Şubat 2013 Cumartesi

29.haftamız devam ederken ...

29. haftamız devam ederken çok şükür bir sorunumuz yok ...

İçimde birşey kıpır kıpır oradan oraya hareket edip duruyor.

Hamilelik sırasında okuduğum kitaplardan biri Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler .. Anlatımı güzel bir kitap ama yinede kafama takılan herşeyi doktoruma sormayı tercih ediyorum.

Ufak tefek hazırlıklara başladık odamız ile alakalı, oda tasarımı yapıldı. Siparişi verildi.
Genç odası şeklinde yapılıyor. Beyaz Renk tercih ettim. Bittiğinde fikir vermesi için sizlerlede paylaşırım.



Her zaman ki Zeynep Modu benim işler yine sıkıştı. Şimdiye kadar bitmesini planladığım dükkanımı büyütme işi halaaa başlayamadı. Sanırım Şubatın 20 sinden sonra başlanacak. Ben şimdiye kadar tadilat biter dükkanı düzenlerim diyordum :(

Bu sırada bizde boş durmayalım araya sıkışmasın dedik ve bebek şekerlerimi  yapmaya başladık.
Aşağıda gördüğünüz melekler Mustafa Alp im için hazırlanmaya başladı :) Çok çok güzel oldular ..Bitmiş hallerini de paylaşırım inşallah ..

Zeynepten ve Alpden şimdilik bu kadar öpüyoruz kocaman kocaman :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...