27 Ocak 2013 Pazar

Yangınnnn Var :S

Hamileliğimin 28. Haftası devam ederken ben ve midem be kadar mutluyduk ama gelin görün ki şimdiye kadar yaşamadığım ufak ufak nöbetlerle atlattığım mide yanması, dün benim için kabusa dönüştü ve ilaç almak zorunda kalmıştım.

Midemde ufak tefek yanmalar olunca doktoruma ne alabilirim dediğimde Rennie Duo şurupu önermişti. Şimdiye kadar almadım ama dün nöbetçi eczane aradık :(

İlaçtan içene kadar rahatlayamadım malesef ama bir kaşık bile alınca yanmam azalmaya başladı.

Bugünde var yanma ama dayanmaya çalışıyorum. Sizler mide yanması sorununda neler yaptınız ne yöntemler denediniz ?!?! Paylaşırsanız çok sevinirim

Sevgiler içinden yangınlar kopan anneden ;)

2 yorum:

  1. 36. haftamı yaşamama rağmen zaman zaman mide yanmalarım devam ediyor. Ekşi ve acı yemeyi azaltınca geçiyor.

    Bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili hanhildem çok az kalmış doğuma :) darısı başıma ..
      Blogunu ziyaret ediyorum hemen ..
      Sevgiler ...

      Sil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...