3 Ocak 2013 Perşembe

Son Dakika Süslemesi

2012 nin son günü yani yılbaşında sabah kalktığımda kafamda planladığım günüm her zamanki gibi yolunda gitmedi ve bende evde misafirlerim için süsleme yapamadım. Terzi kendi söküğünü dikemez misali hep benim işlerim son dakikaya kalır, gün içinde kesin artı bir iş çıkar ..

Onun içindir ki bebek şekerlerimi ben şubat sonunda halledeyim bir köşede dursunlar diyorum. Şimdi bir de şekercinin bebeğinin şekeri olmazsa ayıp olur değil mi :)

Yılbaşı akşamı arkadaşlarımızla bizim evdeydik. Saolsun herkes birşeyler hazırlayıp getirdi. Eve son anda girince bende ancak şarap kadehlerime minik kırmızı fiyonklar takabildim.


Arkadaşımın getirdiği yoğurtlu brokoli salatasını ne yazık ki ben fotoğraflayamadan hemen bozdular son anda yetiştim. Minik turplardan yaptığı mantar süslemesi çok hoş olmuştu. Sizlerlede paylaşayım istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...