17 Ocak 2013 Perşembe

27. Haftamız Devam Ederken, Neler Oluyor Zeynep Hatunun Hayatında .. :)

27. Haftamız devam ederken çok şükür Alp'imde bende iyiyiz. Bu sefer doktora gittiğimizde eli yüzü böyle daha net daha insan gibiydi :) Gün geçtikçe insan daha bir meraklanıyor daha bir heyecanlanıyor. Ufacık tefecik bir sorunumuz var o da iç suyumun fazlalığından yaşadığım akşam sıkışmalarım, akşama doğru karnım bir şişiyor ki göğsümde bir baskı bir sıkışıklık .. Doğum olana kadar bu şekilde devam edecekmişim , başka bir derdimiz olmasında buna şükür...

Ben biliyordum bakınız bir önce ki yazılarımda demiştim benim işler sıkışır ben şekerlerimi yapayım diye.. Hiç aklımızda yokken yaşanan ufak bir iş değişikliği sebebi ile ( ki bu benim için güzel oldu ) benim şeker mi şeker dükkanım tadilata girecek ve 2 katı kadar büyüyecek bu iyi bir şey tabiki ama tadilat yeni düzen, yeni ürünler falan şubat ayı içerisinde yapılacak . Bu hafta İstanbuldayız yeni ürün araştırmaları fuarlar vs.

İstanbuldan gelicez annemler ev taşıyacak sonra da hooop tadilat dükkan için , sonra da Alpin o da hazırlıkları :) eee ne oldu Nisan geldi Zeynep Doğurdu :) Hayırlısı ...

Aşağıda fotoğraflarla bu haftaların özeti ...

**Şekerimin ürünleri bunları çok seviyorum herkese bu baykuş setinden yapmak istiyorum .. :)
   Özellikle kız çocukları için bence çoook güzel ..


** İsme özel ürün tasarımlarına devam.
     Çınar Bebeğin Bıyıklı Tshirt ü , Çok yakışıklı olduu Maşallah



** İlk göz ağrım bitanecik oğlum Coffee inin buzda dansı :)
     Kirlenmek güzeldir diyoruz ... 


** Bu kadar yoğunluk arasında örmeye devam , bu yazımda  bahsettiğim yeleğin siyahını yapıyorum.


** Ve bir yanda da Alp'in hazırlıklarına başlıyoruz. Aşağıdaki duvar kağıdını tercih edeceğiz gibi gözüküyor. Odası çocuk odası değil genç odası tarzında olacak o yüzden bunun uygun olacağını düşündük. Taş görünümlü hariç diğer üç konsept yapılacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...