17 Ocak 2013 Perşembe

Uyku biraz uykuuu

27. Haftamız devam ediyor ve ben yaklaşık 1 aydır güne saat 4 de başlıyorum.
Kurulmuş saat gibiyim maşallah ;)
İçimde birşey kıpır kıpır , ayarsız enerji modunda beyfendimiz ;)

Geceleri uykuya dalmak zorlaşmaya başladı. Sırt üstü belim ağrıdığı için yatamıyorum, yan yatınca da tekmikler yiyorum bol bol
Anlayacağınız daha şimdiden anne moduna geçtim ;)
Hamile destek minderi siparişi verdim yakında gelir inşallah işe yarar

Şu sıralar bütün istediğim Uyku biraz uykuu ;)
Vee MFÖ Abi'lerimizin dediği gibi Bodrumm Bodrummm ;)

Sevgiler ...

Buarada instagramda beni byzeynep adıyla takip edebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...