11 Ocak 2013 Cuma

Hamaratlığım üstümde ;)

Maşallah bu sıralar pek hamaratım bi gaz örüyorum kendime eşe dosta ;)

Bu sefer kendime pullu mini ceket kıvamında hırka ördüm. İki ipi birleştirerek ördüm 65 ilmek yaptım arka kısmı önler ise 33. Bu sefer haroşa örgü yaptım.
Önde ve arkada kol kesmeden dümdüz örüyorsunuz. Arka kısımda boyun oyuntusu ön kısımda ise yaka oyuntusu yaptık. Yaka kısımları keserken annem düz ilmek alarak kes daha düzgün olur dedi.

Kolları anneme ördürdüm. 35 ilmek başladık, kolları keserken yanılmıyorsam 5 sırada bir kesti

İşte böyle birşey çıktı ortaya ;)

Nako rekor gri renk ip ve himalaya pullu gri ip kullandım.







2 yorum:

  1. Merhaba Zeynep hanım,

    yelek gerçekten çok şık gözüküyor :-) ayrıca blogunuz çok hoşuma gitti.

    Sizinle ortaklaşa bir çalışma yapmak istiyorum. İlgilenirseniz bana lütfen eylul@indirimlr.com adresinden ulaşınız.

    Sevgiler,
    Eylül

    YanıtlaSil
  2. Eylül hanım merhaba

    En kısa zamanda dönüş yapacağım sevgiler

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...