20 Mart 2013 Çarşamba

35. Haftam Devam Ederken ...

35. Haftam Devam Ederken ;

** Şaka maka gerçekten doğuruyorum bir bebeğim olacak yeni yeni dank ediyor :) Şaka bir yana bir heyecan bir korku sardı beni. Tarifi zor duygular içerisindeyim. 
** Ara sıra şakacıktan doğum sancısına benzer kasılmalar yaşıyorum. Doktorum bunların normal olduğunu söyledi. Birde ben çok fazla kilo alamadığım ve genişleyemediğim için bebişim içimde sıkışıyormuş ve doğal olarak benide sıkıştırıyormuş. Bir doğsun bende onu sıkıştıracam :) 
** Düzenli olarak NTS ye girmeye devam ediyorum çok şükür herşey normal gidiyor.
** Midem Yangın Yeri Rennie Şurup En İyi Dostum Oldu :)
** Doğumumu Ankara HRS Hastanesinde gerçekleştirmeye kesin karar verdik.Hastaneyi geçen seferki kontrolümde gezdik ve hoşumuza gitti. Bakalım Doğum Sırasında ve Sonrasında neler olacak. Detayları yazarım.
** Ne olur ne olmaz dedim hemde içim rahat etsin istedim ve hastane çantamı hazırladım.
** Dükkanımın tadilatı malesef hala devam ediyor ve bu beni çok yoruyor :( Sözüm ona ben Mart Ayında ayaklarımı uzatıp yatıcam ve hamileliğimin tadını çıkartacaktım . Neerdeeee ....
**Alp imin odası kıyafetleri hazır. Sadece gelecek yatağımız kaldı .. Çoraplarından tutunda , battaniyelere kadar herşeyi yıkadım, ütülenmek için beni bekliyorlar :) 

İşte bizim 35. Haftamızda durumlar bu şekil , öpüyoruz herkesi çok çok 

Sevgiler ...

2 yorum:

  1. merhaba, ben de henüz yolun başında olan anne adaylarındanım. Kızıma yazıyorum her hafta.Benle ortak duygular yaşayanlarla tanışmak istiyorum.Kolaylıklar diliyorum.Sevgiyle
    http://www.didemmyaylaci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ..
    Blogunuzu izleyeme aldım , sağ salim yavrularımıza kavuşuruz inşallah..
    Sevgiler ..

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...