2 Mart 2013 Cumartesi

Karma Karışık ...

Böyle Olacağını biliyordum demiştim söylemiştim :(

Ben ağırlaşmaya başladım, 33. haftama geldik ve evin İçinde Bebek Odası inşaatı var , dükkan tadilatta kiiii bu gidişle Mart Sonuna Zor teslim ve benim zamanım yok halim yok :(

Dükkandaki tadilat bitecek, yeni sezon ürünleri yapılacak, yeni ürünler geldi bir köşede bekliyor...

Puf Offffff İmdaaat Krizzzzzzz !!!!!

Uzun bir süre yazamayabilirim .. Dua edin benim için olur mu , tez zamanda bitsin şu dükkandaki evdeki tadilat işleri ..

Ben sözde Mart ayına geldiğimizde ayaklarımı uzatıp evimde keyif yapacaktım tehhh nerde nerdeeeee ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...