7 Aralık 2013 Cumartesi

Mahallenin En Mutlu Bebeği

Ben bu kitabı daha önce nedeeen okumamışım , hamilelik dönemimde bu kitabı nasıl es geçmişim anlamadım.

Şiddetle okumanızı ve uygulamanızı tavsiye ediyorum.  

Çok şükür Alp kolik olmadı ama 6. Aydan sonra uyku sorunumuz başladı , normalde ayağımda sallayarak uyuttuğum bebek ( ki iki sallamaya uyurdu ) gözünden uyku akmasına rağmen uyumamak için ağlamaktan bir hal olmaya başladı. Çözüm bulamayınca 1 ay kadar battaniyede salladık ama bu bizim için hem çok yorucu hemde tek kişi ile yapılamayan bir işti. 

Aklınızdan çingene beşiği kursaydınız  ya düşüncesi geçebilir :) onu da yaptık ama hoşlanmadı o olaydan.

Bu ağlama krizleri ile nasıl başederim telaşı araştırması içinde bu kitabı okumaya başladım ve benim tosbikim için bile işe yaradı ve yenidoğanlarda daha faydalı olacağını düşünüyorum. 

1 aylık bir ağıt Maratonu'ndan sonra çok şükür tekrar ayakta sallamaya başladım ve rahatladım. Kitaptaki uygulamalar gerçekten işe yarıyor. 

Bu kitabın devam serisi Mahallenin en mutlu yumurcağını da okuma listesine ekledim :) 

Sevgiler

2 yorum:

  1. Çok güzel bir kitap teşekkürler tavsiye için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Teşekkür ederim ,kitabın devam serisi Mahallenin En Mutlu Yumurcağınıda tavsiye ederim

      Sil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...