7 Aralık 2013 Cumartesi

Mahallenin En Mutlu Bebeği

Ben bu kitabı daha önce nedeeen okumamışım , hamilelik dönemimde bu kitabı nasıl es geçmişim anlamadım.

Şiddetle okumanızı ve uygulamanızı tavsiye ediyorum.  

Çok şükür Alp kolik olmadı ama 6. Aydan sonra uyku sorunumuz başladı , normalde ayağımda sallayarak uyuttuğum bebek ( ki iki sallamaya uyurdu ) gözünden uyku akmasına rağmen uyumamak için ağlamaktan bir hal olmaya başladı. Çözüm bulamayınca 1 ay kadar battaniyede salladık ama bu bizim için hem çok yorucu hemde tek kişi ile yapılamayan bir işti. 

Aklınızdan çingene beşiği kursaydınız  ya düşüncesi geçebilir :) onu da yaptık ama hoşlanmadı o olaydan.

Bu ağlama krizleri ile nasıl başederim telaşı araştırması içinde bu kitabı okumaya başladım ve benim tosbikim için bile işe yaradı ve yenidoğanlarda daha faydalı olacağını düşünüyorum. 

1 aylık bir ağıt Maratonu'ndan sonra çok şükür tekrar ayakta sallamaya başladım ve rahatladım. Kitaptaki uygulamalar gerçekten işe yarıyor. 

Bu kitabın devam serisi Mahallenin en mutlu yumurcağını da okuma listesine ekledim :) 

Sevgiler

2 yorum:

  1. Çok güzel bir kitap teşekkürler tavsiye için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Teşekkür ederim ,kitabın devam serisi Mahallenin En Mutlu Yumurcağınıda tavsiye ederim

      Sil