24 Kasım 2014 Pazartesi

ÜÇKADINÜÇMODA ya noldu :)

Nerede Kalmıştık ....
En Son taaa 2013 Aralıkta yazmışım .. 1 sene  olacak neredeyse ..
Alpim doğduktan sonra zaman bana yetmedi. Alpin suçu yok tabi ki bu olayda zaten bana yetmeyen zaman iyice sıkıştı.
İşlerim hareketli yaşantım ve sürekli bir yardımcı bulamamamız beni uzaklaştırdı yazmaktan ama çok istedim içimi dökeyim , dertleşeyim ..
Ve işte buradayım , yenilik yaparak başlamak istedim.
Blog yazmaya ben kardeşim ve arkadaşı başladık o yüzden ÜÇKADINÜÇMODA demiştik. Ama onlar beni yalnız bıraktılar ve bende dedim ki heytt buralar benim olduysa ismimde bana özel olsun :)

Zeynepi Not Defteri olarak yazmaya devam edeceğim.

Yolum Açık Olsun O zaman :)

Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...