7 Aralık 2014 Pazar

Bakıcı sorunsalı .... Bölüm 1 :)

Alp doğmadan önce anneme çok güvenirdim annemle büyütürüz diye ama güvendiğim Dağlara kar yağdı :) 
Annemle bir düzen sağlayamadık ve bakıcı arayışımız başladı 

Kimler geldi kimler geçti Hayatımızdan :) Evimize  deneme amaçlı 3 kişi geldi bu arada 30 kişi ile falan görüşmüşüzdür herhalde , 3. ablamız devam ediyor çok şükür ama ilk ablamıza fa iyi dayandığımı düşünüyorum tam 6 ay bizimleydi yediğinde içtiğinde değilim ama yemeye içmeye geldi gitti :) 
Ilk günler iyi gibiydi sonra birkez yalnız bırakayım dedim ek gıdaya yeni geçtiğimiz zamanlar , yedirme dediğim herşeyi yedirmiş , abla hava kararmaya başladığında ışığı yak karanlıkta oturmasın dediiiim işten eve bir geldim karanlıkta oturuyorlar birde tv açık ve alp odaklanmış şekilde izliyor 😱😱😱 hadi bakalım tekrar uyardım Zeynep sen çok özüyorsun dedikleri için şans vereyim dedim. Yemek yedirirken kolaylık olsun diye hanımcım mama sandalyesinin arkasını yatırmış abla genzine Kaçar öyle yedirme lütfen dedim demez olaydım cevabımı aldım olsun kaldırırız birşey ol az dedi ....ve tabi ki benim güvenim sıfırlandı evde bir büyüğümüz olmadan alpi bırakıp çıkamadım böyle bir ay falan dayandım ve sonra yollarımızı ayırdık.
Ikinci ablamız ise çok Çevikti o kadar Çevikti ki anlatamam 😄😄alpin yürümeye başladığı zamanlar gelmeye başladı alp antreye gitmiş bıdı bıdı kendisi oturma odasından sesleniyor aaalp gel buraya haaa Ablacım gelir alp çok söz dinler pek akıllı benim oğlum :) neyse bi ablamla da 1 hafta geçirdik ve bitttii
Şimdi ki ablamızı bulana Kadar da 6 ay uğraştık ne görüşmeler ne diyaloglar yaşadım ayrı bir post olur onlar :) 
Allah im bozmasın yeter ablamız şimdi ki bakıcımız çok iyi yakın bir arkadaşımın eski bakıcısı referansla geldi yani :) alpde seviyor güzel güzel oynuyorlar ben yokken tabi ben evdeysen alp yeter ablaya düşman :) bize güzel yemeklerde yapıyor :) 

İşte böyle Yazının devamı gelecek ...
Evden nasıl çıkıyorum , evde kamera vs ..
Ama bugünlük bana Ayrılan Sürenin sonuna geldik 

Öperim çoook çoook :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...