7 Aralık 2014 Pazar

Bal kabağı çorbası sevdirme çalışmaları :)

Bal kabağı pek faydalı ..
Tatlısı pek güzel ama çorbası bence sevilecek gibi değil...
Ama yemesi lazım Alp in alsın vitaminini diye.... 
Deneye deneye buldum sevdirmeyi sonunda çorbayı , sihirli tarifim için hazırlayın kağıtları kalemleri :) 

2 parça kabak 
1 adet Havuç
1 adet kuru soğan ( büyük bir parça olsun ) 
Bulgur 

Havuç kabak ve soğanı haşlıyorum . Soğanı büyük bir baş seçiyorum çünkü soğan kabağın tatlılığını alıyor ve çorbaya güzel bir tat veriyor. Sebzeler yumuşayınca blenderdan geçiriyor , ev yapımı et suyu ve yarım çay bardağı bulguru ekleyip biraz daha pişiriyorum
Son olarakta biraz Tereyağ ve salça ile sos yapıyorum.

Alp severek yiyor inşallah sizin içinde işe yarar bu tarif 

Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...