8 Mart 2015 Pazar

Hangi Mevsim Hangisi Taze !!!

Artık her mevsim istediğimiz her sebze ve meyveye ulaşabiliyoruz ...
Erik hariç .... Ahh o erik can erik sulu erik :( canım nasıl çekiyor nasıl istiyor .. Alpde de çok çekmişti doğuma giderken ankara çorum arası yiyerek gitmiştim , gaz olayından doğumdan sonra yiyemezsem diye ama yemiştim günde bir iki tane de olsa, alpe hamileyken canım çökertiyor diye şu dondurulmuş olanlardan almıştık ama erikte olmuyor mevsimin verdiği o lezzette olmuyor.. Olsa da tuza bana bana yeseeek oyyyy ağzım sulandı konuyu kapatıyorum ;) 

Ne diyorduk , her an her meyveye sebzeye ulaşabiliyoruz. Iyi mi kötü mü bilemiyorum ama alpe yedirirken mevsimin de olmasına dikkat ediyorum 
Ama bazen kafam karışıyor , unutmuşum kış meyvesi mi yaz meyvesi mi ??? Ek gıdaya ilk geçtiğimiz zamanlarda en hassas olduğumuz konu bu.

Aşağıda ki tablo işime çok yarıyor bu  konuda , sizinle de paylaşmak istedim
Bu tabloda meyvelerin ayları mevcut.

Organik günlerimiz olsun , sağlık olsun ;) 




2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Eşim hamile ve özellikle meyve istiyor canı. Bu tabloyu telefonuma kaydeceğim dikkatli olmak adına.
    Teşekkürler paylaşım için))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Meyve en güzel yiyecek anne adayları için şimdide tam zamanı taze taze her şey

    Sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...