16 Mart 2015 Pazartesi

Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var ....

Nerde o eski iki gün de bir kitap bitirilen zamanlar .... Teh teh şimdi bir kitabı iki ayda bitirirsem kendimi süper kahraman ilan ediyorum :) 

Ve evet dün ben bir süper kahramandım , Debbie Macomber i severek okuyorum.. Küçük mucizeler dükkanı ve devam serisinden çok keyif aldım. Ama deniz feneri yolu ve devam serisini okumadan yarım bıraktım... Hayat zaten olumsuz birde kitaplar olumsuz olunca benim hiç okuyasım gelmiyor ne yazık ki. Eskiden böyle değildim, yaşlandım mı nee ???? Bir kitap  ya da dizi ya da film olumsuz bir elektrik deyim Alınca takılıp kalıyorum 

Neyseeee Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var , tam bence Debbie Macomber kitabı içinizi ısıtan bir hikaye ve Karakterler var bir sonraki bölümü merak ediyorsunuz.

Uzun yol kitabı olarak yanınıza alabilirsiniz , saatlerin nasıl geçtiğini anlamazsınız ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...