26 Ağustos 2010 Perşembe

Sally Hansen


Sally Hansen ürünlerinde bugün Markafoni de indirim var ...

Ben şimdiye kadar sally hansen 3 ürününü denedim. İlk kullandığım ürün bacak spreyi, çok memnun kaldım.
Bacaklarınıza spreyi sıkıyorsunuz ve fondoten gibi yediriyorsunuz ve pufff karşınızda çorap giymiş gibi kusursuz bacaklar. Hele benim gibi küçükken yaramaz bir çocuksanız ve bacağınızda çok yara izi varsa anında kapanıyor. Ufak bir detay açık ton elbiserinizde terleme sonucu biraz leke bırakabiliyor

Diğer iki ürün ise tırnak ürünleri. Biri hata düzeltici Asetonlu kalem ... Koyu renk oje kullanmayı seviyor ama sürdükten sonra kenarlarına taşanları silerken zorlanıyorsanız bu ürün tam size göre... ince asetonlu kalem ucu ile ojelerinizi hasar görmeden düzeltebilirsiniz. İkinci ürün ise fransız manikür kalemi ... Ben bu ürünü rahat kullanamadım ama kardeşim çok mennun kaldı .. Benim beceriksizliğimden kaynaklanıyor sanırım :) ... Kardeşim bu kalem şeklindeki ürün ile çok güzel fransız manikürü yapmaya başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...