20 Eylül 2011 Salı

Beniiiimm Olsunlarrrr :)

Ayy ayyyy ayyyyyy http://queenofthefashion.blogspot.com/ blogunun sahibesiden duydum bu çekilişleri .. Katılsam mı katılmasam mı derken hadi bakiim bugünlerde şansım açık bi deneyim dedim ... İkisi de süüper , bayıldım falan yani :)

1. Çeklişimiz Betwinus blogunun çekilişi harika bir çanta hediye ediyorlar. Katılmak için tık tık. Parlak çantamda eskimeye yüz tutmuştuuuu :)


2. Çekilişimiz ise The Magic Of  Makeup blogundan... Buda bir çanta çekilişi hemde istediğimiz rengini seçebiliyoruz ... Buyrun bundan katılın.. Ben siyahını istiyorum sanırım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...