26 Eylül 2011 Pazartesi

Kışa Hazırlık ...

Bu sefer İstanbul benim için iyi geldi. İstanbula genelde ya iş için ya da sağlık için gideriz. Bu seferde amaç aynıydı ama daha iyi değerlendirdik zamanımızı Adalaraaaa gittik, Sertap Erener Konserine gittik, bol bol gezdik ve bu da aldığım cicişlerden biri .. Şimdi bu ayakkabıları giymek için zaman kolluyorum... Bambiden aldım yeni sezon, alsam mı almasam mı indirime girer nasılsa derken aman dedim al ver gitsin hak ediyorsun sen bunu bide Alperim al al deyince olay bitti zaten ...

Ama ben bu ayakkabının siyahınıdaaa, lacivertinideeeee istiyorum çok mu şey istiyorum :) ( Kırmızısıda vardı ama pek hazetmedim )

Daha iyileri sizlerin olsun sevgili dostlarım.

Z.


3 yorum:

  1. Hiii, nasil guzel bir sey buu! Rengi, havasi, Bambi olusu;) Ben simdi Turkiye'ye gidecegim; uc bes tane alayim bundan;))

    YanıtlaSil
  2. Evet evet evet kesinlikle al 4 rengi var hepsini de al, tepe tepe kullan :)

    YanıtlaSil
  3. çok begendim iyi günlerde giyin :)) acaba ne kadar tabi yazmak istemeyebilrisiniz:)

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...