20 Eylül 2011 Salı

Sertap Erener ...

Allah ıımmm Allah ımmmm bu kadın insan mı yaaa demek istiyorum :)

**Sertap Erener hayranıyımdır. Full albümlerini müzik listeme ekleyip bütün gün dinlesem bıkmam...
** Lal Şarkısından dolayı kızım olursa adını lal koymak isterim taaa ne zamandır.
** Katıldığı programları kaçırmam vs. vs.


Veeee sonunda eşimin bana yaptığı süpriz ile konserine de gitmiş bulunmaktayım Geçen hafta sonu İstanbuldaydık. Alperim Sana bi süprizim var dedi bende içimden saçma sapan süpriz alternatifleri düşünmüşüm ... Günün Sonunda kendimi kuruçeşma arenanın önünde bulunca birde Sertap Erenerin fotosu ile karşı karşıya kalınca sevinçten ne yapacağımı şaşırdım ..  Konser başlayana kadar ortaköye doğru inelim bişiler yiyelim içelim dedik ama ortaköye kadar ben heyecanın verdiği şapşaklıktan kaç kere tökezledim :) Konser sonrası hala kendime gelemedim. Konser hiç bitmesin istedim, hatta konser bittiğinde ağlayasım geldi :)

Allah bu kadına ses vermiş... Maşallah Maşallah Maşallah yani ...

Bi daha gitmek istiyorum. Hergün canlı performan yapsın hergün dinleyeyim ... Ya da ben Sertap Erener'ın asistanı olayım .. Bak tuttuum bu fikri :)

Sertap Erener Konserlerini Kaçırmamanızı Diler, hepinizi öperim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...