18 Aralık 2011 Pazar

Dedemin İnsanları ...


DEDEMİN İNSANLARI, küçük bir kasabada yaşayan on yaşında bir çocuk ve dedesi aracılığıyla, bir ailenin ve bir ülkenin geçirdiği büyük değişimi anlatıyor. Kalabalık ve sıcak Ege insanlarının hikâyesini izlerken, mübadeleye, öteki olmaya, nereye gidersen git bir yere ait olamamaya, iki yakaya, çok sayıdaki azınlığa, ihtilallere, bir defa daha ama bu kez farklı bir yerden bakacaksınız.Demişler Dedemin İnsanlarının  film konusunda çok az şey söylemişler.  Tek kelime ile harika bir film, oyunculuk, sahne çekimleri, konu anlatımı herşey mükemmel. Film sizi alıyor götürüyor,içine çekiyor insanı. Kah gülüyorsunuz kah ağlıyorsunuz. Kendinizden bişiler buluyorsunuz. Oyuncuların performansına hayran kalıyorsunuz.

Uzun zamandır dram tarzı filmlere gitmiyordum bu sefer gitmeliyim dedim ve pişman olmadım.

Ne izleyelim, hangi filme gidelim derseniz, Dedemin İnsanlarını kaçırmayın derim ...

1 yorum:

  1. Canım ben de beğenerek izledim. Mübadele sahnelerinde zaten ağlaya ağlaya bir hal oldum; çok dokunaklıydı. Ama öyle güzel ayarlanmıştı ki ağladığım kadar da güldüm.

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...