22 Aralık 2011 Perşembe

Tefal Actifry



Uzun zaman oldu actifry alalı ama ancak yazabiliyorum fikirlerimi .. İlk önce patates kızartması yapabilmek için aldık bunu eşimin diyetine uygun olur dedik .. Sonra içinden çıkan tarif kitapcığı ile gördüm ki neler yapılıyormuş bunda ... Patatesten tutunda, kestaneye kadar.... Kullanımı çok kolay atın malzemeleri içine, zamanını ayarlayın isterseniz başka işlerle uğraşın isterseniz keyif yapın. Yiyecekleri döndürerek pişirdiği için herşey tam kıvamında pişiyor. Pilav bile yaptım ben :) Sonra başka neler yaptım fikirlerim nedir buyrun beraber bakalım  ;

*Patates kızartması deyince öyle bildiğimiz yağdaki gibi çıtır çıtır birşey çıkmıyor ortaya ama ben lezzetini beğeniyorum.
* Biber ve patlıcan kızartması perfectto hemde 15 dk da
* Kestane 28 dk da süper oluyor öyle başında bekleminize karıştırmanıza gerek yok ( Tavasına hiç bi zarar vermiyor, leke yapmıyor)
*Çoban kavurma oohh mis :)
*Ve favorim kanatlar ... Kanatlarımıza şöyle güzel bir sos yapıyoruz önce ,isterseniz yapmayabilirsinizde :) sonra atıyoruz actifry 30 dk ya ayarlıyoruz.. Sonra parmaklarımızı bile yiyoruz Fevkaladenin Fevkinde falan oluyor yaniiii , Mangalda kanatla başabaş gelir.

İşte böyle her evde bulunması gerekn bir alet bence, kullanımı içinde yapılacak lezzetler size kalmış.. Benden tam not aldı :)

Öpücükler Herkeseee

Z.

2 yorum:

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...