22 Ocak 2012 Pazar

Kar Havasııı

Bu hafta tek kelimeyle donduk ... Isıtamadık ne evleri ne dükkanı ... Kar yağsın yağmasına ama Güneşte Açsın :)
Sevmiyorum ben bu havaları bana iyi gelmiyor , ışık tedavisi yapıyorum kendime evde kulağımın içine ışık tutuyorum :P :) ( Şakaydı )
Bu ışık olayı ile ilgili yazıyı sonra yazıcaam ..

Neyseee ben karamsar karamsar dükkanda otururken , birden kapı açıldııı veee Aleviiimmm içeri girdi , Kardan donmuşşş burnuu kırmızııı olmuş şekilde :D içeri girdi. Sürpriz yapmış bana nasıl sevindim anlatamaammmbide bana body shoptan bunlarıı almış, gelde sevme şimdi bu kızı..


Buarada Alev Sihirli Süpürgenin yazarı, blogu çok zevkli okunasıııı bişi :)

Hediyelerimde güzel demi, soğuk kış günlerinde kuruyan cildimeeee :)

4 yorum:

  1. Ne güzel bir arkadaşlık; ne güzel hediyeler... Birbirinizi değerini bilin olur mu :)))

    YanıtlaSil
  2. Ben biliyorum ama o bilmiyor :D Böyle de nankörüm yaniii :)

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...