29 Ocak 2012 Pazar

Masa Örtüsü ..

Beni takip edenler bilir pek becerikli bir anneciğim var, ee kendisi el sanatları öğretmeni bu kadar olması normal :) Hatta Annecim geçen sene  Brezilya Nakışında birkaç teknik öğrenmek için kursa gitti , kendisi hocaya öğretip geri döndü :)

Bu yazımdaki örtümüzde Brezilya Nakışından yapılmış bir minik örtü geçen gün aldım getirdim ama salonumda renkler uyum sağlamadı , kendisi daha soft renklerde yeniden yapılıp bana gelecek ... Ama bu kadar sermişken eve getirmiş ve bu kadaremek varken foto çekip koymak istedim ... Model arayanlara falan fikir olabilir ..

Anneciğim şu sıralar çılgın gibi kardeşimin kına gecesine özel brezilya nakışında kına keseleri hazırlıyor ... 150 den fazla yaptı yapmaya da devam ediyor .. Kardeşimin ve benim çeyizler tam Deli Kızın Çeyizi Modunda yaniii :)

** Örtüyü ben biraz kırıştırdımmm annem görmesin :)


4 yorum:

  1. Anneciğinin ellerine sağlık :)
    Brezilya nakışının ağırlığı bir başka oluyor, hele renkli renkli ya, bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. annenin eline sağlık:) harika olmuş. kına keselerini vermeye kıyamazsınız:)

    YanıtlaSil
  3. Ayla teyzemin ellerine sağlık çok güzel olmuş. Bu arada Hande'nin kına keselerinden bir tane de bana ayırmayı unutma emi:)

    YanıtlaSil
  4. ** Banu Ablacım çok el emeği var ama sonuçları çok güzel oluyor
    *** Hand By Aylin teşekkür ederim,kıyamıyoruz vermeye ama şimdiden bile kapış kapış gidiyor :)
    **** Alev kınaya gelmeyene kına kesesi yook cicim :D

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...