9 Şubat 2012 Perşembe

Kalıcı Makyaj !?!?!

Millet kaşını gözünü boyatır kalıcı makyaj ile ben kolumu boyattım .. Bazen bana böyle dahiyaneeee fikirler gelir bu da öyle oldu ..

Böyle kocamannn şekilli desenli dövmeleri sevmem ama küçük anlamlı gizli dövmeler hoşuma gider. Bende gaza geldim yüzük parmağıma Alperimin adını yazdırayım dedim, o olmadı tamam bileğime yazdırayım böyle Gülben Ergen gibi o da olmadı ...Alper engeline takıldı bu minik arzum .. Neymiş vücuduma kalıcı bişi yazdırmamı istememezmiş.. Amaaa o yaptırmış bak buda yaptırmışşşş diye nazlanan bennn ne diye cevap alırım '' Sen onlar değilsin .. '' Çok vurucu bir cevap :)

Anammm milletin eşi böyle bişi dese kocasına senin adını yazdırcam diye millet mest olur bence .. Alperim istemedii .. Ama bende istiyordummm :D

Nolduuu ttaaaa taaaaaammmmm .. Bende kalıcı makyaj ile koluma dövme yaptırdım. Yapan Uzmanın Deyişine göre 2 sene kadar kalacak.


Bu Alperin imzasına yakın bi şekil oldu, birebir aynısı yapamadılar. İmzası biraz daha afilli ..

Gelelim nasıl yapıldığına .. İlk önce işlem yapılacak yeri uyuşturuyorlar, daha sonra böyle ucu iğneli kalem gibi bişi ile batıra batıra yapılar.. Birazcık acıyor insanın canı ama dayanılmayacak gibi değil. İşlem bittikten sonra üstü biraz kabuk bağlıyor. Nemlendirici krem sürdüm ben bi kaç gün.Bana bi kere rötuş yapıldı , renginde solma olursa da bi sene içinde istediğimiz kadar rötuş yapıyorlar.

İşte böyle artık geçici de olsa bir dövmem var benimdee..

Sevgiler ...

4 yorum:

  1. aaa süpermiş bak bu olur işte hem hevesimide alır:) çok güzel bi fikir:)

    YanıtlaSil
  2. Evet süper oldu ve anladım ki gerçek dövme yaptırsaymışım ben sıkılırmışım ondan .. :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa bu fikir çok iyiymiş ;)) Dövme yaptırsam mı diye düşünüyordum bu fikri daha çok sevdim ama ;)

    YanıtlaSil
  4. evet ,çok iyi oluyor hem bide belli aralıklarla rötuş yapılırsa daha uzunda kullanılabiliyormuş :)

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...