27 Şubat 2012 Pazartesi

Tutkal Gibi Birşeyyy ....

Yazmasam Çatlardım Dün Çok Güldüm, Yazımın başında herkesten özür diliyorum çünkü pis bir olay yazıcam şimdi :)

Şimdi benim büyük eltimin bir kızı var adı Yağmur... Kendisi Yeni Sezon Çocukları gibi pek bir zeka küpü .. Zaman zaman değil her zaman verdiği cevaplarla bizi bi güzel totomuzun üstüne oturtur , Geleceğin Nurhayat ı diyebiliriz :) ( Yalan Dünyadaki )

Kendisinin ufak bir problemi var bu sıralar , burnuna taktı, parmak burunda .. Çocuk Psikolojisi !!! gereği kaile almıyoruz bu durumu ...

Neysem bu hatun dün gece kucağımda oturuyor, aile meclisine laf atıyoruz beraber :) Sonra fark ettim bunun parmak iş başında ... Ve sonra parmakta küçük bir bakteri ..

Dedim ki Yağmurcum Parmağındaki Ne ???

*Tutkal gibi Bişiii !?!?!?!?  ( Al sana cevap )

Yafff sen nerden bilirsin tutkalda o kıvam olacağını, biz olsak utanır ağlarız falan .. Sen o küçücük aklınla beni kandırmaya çalış .. Hemde benzeterek yanii :D :D

Yeni Nesil Nasıl Bişeydir, Neden Böyle Zeka Taşar Beyinlerinden ..

Birileri Ban Anlatsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...