21 Şubat 2012 Salı

Pileli Etek.. MKBL CONCEPT ten ...

Uzun,pileli, maksi eteklere yeni adapte oldum sanırım .. Kendime göre bişiler aradım durdum ama rengini buldum kumaşı hoşuma gitmedi, kumaş güzeldi model kötüydü vs. bi türlü bulamadım. Sonra dikiş bilen bi arkadaşıma yanaşdım ama ikna edemedim :)

İmdadıma Makbule Ablacım yetişti, MKBL Concept 'te buldum aradığım eteği ..
Eteğim gelir gelmezde hemen giydim bu kombini yaptım. Eteğin Yeşili tam istediğim yeşil .. Biraz boyunu kısalttırmam gerekiyor benim selvi boyuma biraz uzun geldi :) . Bu fotolarda belinden katladım ve evet itiraf ediyorum o gün giyip hevesimi alabilmek için belinden katlı giydim :D

Makbule Ablacım buradan tekrar çok teşekkür ederim , Notunda beni Çok Sevindirdi ..Ellerine Emeğine Sağlık ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...