AVON - super shock eyeliner

Şu yaşıma geldim bi türlü eyeliner çekmeyi beceremedim , bir sürü markanın bir sürü ürününü aldım , yaa bozulana kadar durdular ya da birilerine verdim ..

Çekemiyorsan niye zorlattın demeyin, bana pek bi yakışıyor eyeliner :)

Sonunda aradığımı AVON da buldum .. Sürümü fırçasının sayesinde çok rahat ve eyeliner ın kıvamı diyeyim n diyeyim:) süper ..
Şimdiye kadar tavsiye ettiğim arkadaşlarımda memnun kaldılar ..

Sizde denemek isterseniz bu ay eyeliner da fırçası da indirim , yanlış hatırlamıyorsam 12.50 gibi bi fiyata geliyor ikisi

Yorumlar

  1. ben de aldım. sadece biraz ışıltılı olması bana cazip gelmedi.ama sürümü kolay dedğiniz gibi

    YanıtlaSil
  2. Evet keşke daha mat bir siyah olsaymış ama hemen hemen hergün sürüyorum yinede :) hayatımın eyeliner ını buldum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar