19 Mart 2012 Pazartesi

AVON - super shock eyeliner

Şu yaşıma geldim bi türlü eyeliner çekmeyi beceremedim , bir sürü markanın bir sürü ürününü aldım , yaa bozulana kadar durdular ya da birilerine verdim ..

Çekemiyorsan niye zorlattın demeyin, bana pek bi yakışıyor eyeliner :)

Sonunda aradığımı AVON da buldum .. Sürümü fırçasının sayesinde çok rahat ve eyeliner ın kıvamı diyeyim n diyeyim:) süper ..
Şimdiye kadar tavsiye ettiğim arkadaşlarımda memnun kaldılar ..

Sizde denemek isterseniz bu ay eyeliner da fırçası da indirim , yanlış hatırlamıyorsam 12.50 gibi bi fiyata geliyor ikisi

2 yorum:

  1. ben de aldım. sadece biraz ışıltılı olması bana cazip gelmedi.ama sürümü kolay dedğiniz gibi

    YanıtlaSil
  2. Evet keşke daha mat bir siyah olsaymış ama hemen hemen hergün sürüyorum yinede :) hayatımın eyeliner ını buldum :)

    YanıtlaSil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...