1 Mart 2012 Perşembe

Koton İndirim Vol 1 ....

Kotonda bu hafta süper şeyler buldum, bir tanesi ceketin altındaki saten bluz .. Bluzu tek fotoğraflamayı unutmuşum :( Kısa kollu dökümlü duruyor .. Önünde kuş ve çiçek deseni var .. Aldım ama giyinmek için  yazı , soğukların geçmesini bekleyemedim bu şekilde kombinledim...

Ayakkabılarımda bu yazımda bahsettiğim Bambilerimin siyahı çok rahatlar o yüzden bir adette siyahından aldım.

Yanımda duran pofudukta Coffee :) Kendisiyle çiş konusunda cebelleşiyoruz :( Küçük olduğu için henüz tam anlamıyla çiş eğitimini tamamlayamadı. Geçen gün bir yazıda sahiplerine ilk başlarda sadakatlerini göstermek için de tuvalet dışında da bazen çiş yapabilirler yazıyordu .. Sadakatsiz olsun köpeğim yaaa istemiyorum sadakatini :)

Sevgiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...