21 Haziran 2012 Perşembe

Bodrum Bodrum ..

Kötü Kervansaray Tecrübemizden sonra kendimizi 1 günlük bodrum gezisi ile ödüllendirdik. Otelde falan yiyecek bişi bulamayınca Bodrum yollarına düştük.. Bodrumla geçen sene tanıştık ve geçen sene tatil dönüşü göz yaşlarıma engel olamadım. Babamın zamanında burada tavernası varmış. Hep Bodrum Bodrum der dururdu. Bir anlam veremezdim, ama birkez görünce aşık olunuyormuş bu şehre onu anladım. 2 gün gibi kısa bir süre kaldık, onunda bi günü otelde geçti. İnşallah bu sene tekrar gideriiiiz.
**Öğle yemeği için tamamen iç güdüsel Balkanı seçtik. Mekan Güzel , yemekler lezizdi fakat servis biraz yavaşdı. Burası girişi arka tarafı denize sıfır.
** Elimde maalesef foto yok yine bodrum sahilde Mahfel diye bir mekana gittik. Bodrum Belediyesi işletiyor yanılmıyorsam. Güzel bir yerdi . Waffle yemenizi tavsiye ederim. Dondurmasıda güzeldi.



** Bodruma gidili rde Kalesi Gezilmez mi .. Bu da kaleden bodrum manzarası.. Öğle sıcağında gezip daha sonra derdimiz neydi bizim dedik :)


**Buda bodrumun pastanesi buradaki bu acayip şeyleri yemek için birbirimizle yarıştık :)


** Ve Bodrumun mor çiçekleri .. Ne yazık ki bunlar benim memlekette yetişmiyor :(


** Bu bina boştu. Hemen hayallere daldım , üst kat Alperimle benim aşk yuvamız alt kat şirin mi şirin dükkanım. Bodrumda hayat var yaa biz buralarda yaşamıyoruz.


2 yorum:

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...