22 Eylül 2012 Cumartesi

Boooooo Kusucam :S :S

Bugünler de hatta 1 aydır neredeyse en çok kullandığım cümle ..

Hani hamilelik belirtileri hamilelik dönemi insanın annesine çekerdi, hani bende annem gibi rahat bir hamilelik dönemi geçirecektim hani haniii.

1 aydır bulantı sorunsalım var , bu bulantılar normal mide bulantısı gibi değil. Çok fazla kusmuyorum ama sürekli bir mide bulantısı kasıyor beni, birde normal de de kusmaktan ben çok korkarım , kusarken boğulucam zannederim kendimi ve evet bir anne adayı olsam da kusarken hala ağlarım :)

Hamileliğim ilk başlarında annem rahat bir hamilelik dönemi geçirmiş diye bende pek bir rahat havalı havalı takılıyordum ama yalanmış dostlarım :)

Neyse az kaldı 12. haftada bitiyormuş bu olay ( inşallah )

Eee her güzel şeyin vardır bir bedeli değil mi ..  Sağlıklı olsun bebişim , sağlıklı olayım bunlarda hatıra kalsın bize değil mi ??

*** Ben midemi biraz olsun rahatlatmak için bu dönemde kendimi çubuk kraker ve krem peynir ikilisine verdim. Benim midemi yatıştırıyor belki sizlere de iyi gelir .. Birde ayran midemi rahatlatıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...