20 Eylül 2012 Perşembe

Doktor Civanım Doktor Doktor Civanım :)

Çok şükür hamileliğim 10. haftasındayım ve bir problem yaşamadan ilerliyorum. Darısı Diğer haftalarıma ve tüm annelere ..

Doktor konusunda çok hassasımdır, doktorumu ilk gördüğüm anda güvenmeliyim, eğer doktorla iletişim kuramıyorsam , sorularıma yanıt alamıyorsam hemen 2. doktor arayışına girerim .

Doktorumu bir doktor tanıdığımız tavsiye etti .. Daha ilk karşılaşmamızda tamam budur kesin benim doktorum dedim. Daha önce farklı bir doktora gitmiştim ama dediğim gibi elektrik alamadım :) Ben şanslıydım sanırım çünkü hamile kalmadan önce yani bebek düşünmeye başladığımızda doktor araştırması ve doktorla görüşme yapma fırsatım oldu.

Doktorum Ankarada, Muayenesi Tunalı Hilmide, Adıda Selahattin Kükner.

Ben Kendisinden , yaklaşımından , hekimliğinde çok memnunum , hatta geçen kontrole giderken annemi ve kayınvalide mi de götürdüm onlarda bayılmış kendisine .. İnsana güven veren bir bakışı, samimi bir gülüşü var.  Doktorluğu ile alakalı da şimdiye kadar olumsuz hiçbirşey duymadım ve yaşamadım.

Doktor arayışında olan tüm herkese tavsiye ederim.

İnternette iletişim bilgilerini bulabilirsiniz veya isterseniz size mail atabilirim. Sanırım hastaneye bağlı çalışmıyor ama doğum için istediğiniz hastaneye gelebiliyor. Daha o konulara gelemedik pek bilgim yok o yüzden.

Herkese sağlıklı , mutlu hamilelik dönemi dilerim ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...