11 Ocak 2015 Pazar

Yapmazsam olmazdı , işte benim cinsiyet partim :)

Cinsiyet partimizi yapalı ve bebeğimizin cinsiyetini Öğreneli 1 ay oldu ama ben ancak yazma zamanı bulduuuum 

Bebeğim kız :) :) ismi inşallah Zeynep Ece olacak. Evet benim ismim de var Alper çok istiyor , bekarken hep bir kızı olsun ve adı Zeynep olsun istermiş hatta abisinin kızının adını bile Zeynep koydurmamış sonra ben çıkmışım karşısına ki büyük şans bence ha Ha ha :) neyse efendim işte bunda ötürü ilk ismimiz Zeynep ama biz Ece diyeceğiz inşallah ...

Gelelim partimizin detaylarına , doktorumdan bebeğimin cinsiyetini sadece ben öğrendim ( kimseye söylemeden çok zor durdum ) doktorum ben be pastanedeki usta biliyordu bebeğimin cinsiyetini :) :) aile arasında ufak bir organizasyon yaptım...
Pastanın kreması ve keki bebeğimizin cinsiyeti renginde yani pembe yapıldı. Önce ailecek yemek yedik sonra pastamız geldi Alper ve Alp pastayı beraber kesti ve süpriiiiz :) :)


Alper içten içe kız bebek istiyormuşuz Heyecanlı çok mutlu idi ... Yazık alpim çok farkında değildi ama o da çoşkulu ortamda bayaa eğlendi ..
Ufak yedek süslemelerim de aşağıdaki gibi oldu 
Ailecek yaşanan güzel bir anı olarak kalacak bizim için , tavsiye ederim hamile annelere ;) bu cinsiyet partisi işini 

Süslemeler içinde zevkle yardım ederim tabisiiii :) 




Yakışıklı alpim ve kuzenleri :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...