27 Ocak 2015 Salı

5 Aylık Bebekle Tatil :)

Yazı özlemişken geçmiş fotolara dalmışken alple yaptığımız ilk tatil halkında bir yazı hazırlayım dedim 
Alple ilk tatilimizi alp 5 aylıkken gerçekleştirdik. 1 haftalık kısa bir tatildi ama güzel günlermiş farkında değilmişiz 😄😄😄 kendisinin tek zevki süt uyuma iki etrafa bakma olduğu için bizi çok fazla yormadı 
Valiz hazırlığımız bayaa detaylı oldu tabi ki :) tatile çıkmadan önce yanımıza alacaklarımızın detaylı listesini yaptım aklımda kalanları sizinlede paylaşayım , 
Yaz tatili için atlamamanız gereken en önemli eşyalardan biri bence bebek arabaları için sineklik tül malum tatil beldelerinin sevimli sivrisinekleri ve Arıları biz insanları pek sever :) bebek mağazalarının hemen hemen hepsinde var.
Birde giderken ben Bella B markasının bebeklere özel sinek kovucu spreyini almıştım çok işe yaradı memnun kaldım bu yazda kullandık.
Güneş koruyucu olarakta mustelanın ürünlerini tercih ettik. 

Her ne kadar bebek arabalarının kumaşları terletmiyor deselerde yazın o sıcaklarında malesef bir faydası olmuyor o yüzden yanınıza mutlaka Pamuklu pazen tarzında bebek Arabasının altına sermek için bir örtü edinin. 
Başka aklıma gelen bir detay şuanda yok birazda kısaca tatile dokunayım ...

Oyyy ama Sanırım Foça ile ilgili ( eski Foça ) ayrı bir yazı hazırlamak istedim foçanın havasını özledim 

Bu tatilde bizi tek sıkıntıya sokan Ege sahillerinin esintisi ve soğuk denizi oldu, bizim için problem olmadı ama soğuk su alpin hiç hoşuna gitmedi bizde çözümü küçük bir havuz alıp içini deniz suyu ile doldurup biraz ısınmasın da ve alpi havuzda eğlendirmede bulduk :) ondan sonra alp beyin keyfine diyecek yoktu :) 
Foça ya kadar gitmişken meşhur Ilıca ya da gittik ama alp bey oranında suyundan hoşlanmadı cins huylu bişi benim bebeğim :) Ilıca da biz Sheraton in plajını kullandık ama diğer plajlarda güzel bizim  alple dolanmamak için fazla gezme şansımız olmadığından orayı tercih ettik 
Ilıcaya gitmişken meşhur dost pide de karnınızı doyurmayı unutmayın :) pideleri enfes ... 
Ayyy bu saatte hemde hamileyken aklıma düştü pideee .... Yatıp uyumalıyım yoksa aşermeye başlayacağım sanırıııımmmm :) :) 
Efendim işte böyle 5 aylık bebekle tatile çıkmaya korkmayın , tabi ki yolda ağlama krizleri uyumama durumları oldu ki uyku saatinde yola çıkmamıza rağmen ama pusette uyumaya Alışık bir bebeğiniz varsa tatil deniz kum güneş sizi bekliyor ....


Oy Alpişim o zamanlar tosbikmiş ... Foça kalyon otelden bir kare 

2 yorum:

  1. Merhaba
    Bloğunuz çok güzel yeni keşfettim ve sizi takibe aldım:) Böyle annelerin gezilerde bebekleriyle yaptıkları maceraları çok seviyorum. Neden biz anneler ve bebeklerimiz gezilerimizden mahrum kalalımki:) Güzel bebişiniz de çok tatlı maşallah..Bende beklerim sevgilerle..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok teşekkür ederim ,bende hemen sizi takibe alıyorum... Bebekle gezmek çift kat yorucu olsada bizde hiç yerimizde durmuyoruz. Çok şükür oğlumda bize uyum sağlıyor :) :)

      Sil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...