2 Ağustos 2013 Cuma

Anne Sütü Meselesi

Doğumdan hemen sonra sütüm geldi ama malesef Alp bey bir türlü emmeyi beceremedi. Emzirme hemşireleri ile çok denemek yaptık ama bir türlü emmiyordu. 
Doktorum bunun çok normal olduğunu bir müddet sonra almaya başlayacağını söyledi ve gerçektende öyle oldu. 
Ama ilk başlarda çok zorlandık Alp in karnının doyması gerekiyordu ama bu işi beceremiyordu bizde sütümü sağıp biberon ile verdik, kırkımız çıkana kadar bu iş böyle devam etti. 
Özellikle geceleri çok zorlandık Alp uyanıyor hemen karnının doymasını istiyordu ve ben orada acele acele süt sağmaya çalışıyordum. 
Emmeye alışması için aventin silikon göğüs uçlarından aldım göğüslerin hem yara olmasını engelliyor hemde uç kısımları sert olduğu için emmeyi kolaylaştırıyordu. Çok memnun kaldım uçlar sayesinde günde bir kaç kez deneyerek zamanla emmeye başladı, daha sonra birgün kendiliğinden emmeye başladı ve sorunumuz çözülmüş oldu.

Göğüs ucu kullanmanız gerekirse kesinlik Aventin silikon göğüs uçlarını tavsiye ederim. 


Sevgiler ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...