17 Ağustos 2013 Cumartesi

Yenidoğan ve Mama

Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi ilk günlerde beslenmede biraz sıkıntı çektik.

Hastanede kaldığımız ilk gece alp aç kaldığı için habire ağlıyordu. 
Ağlamasına dayanamayınca aç kalmaması için hastanede ki hemşireler ile çok az mama verdik. 

Ve daha sonra doymadığı zamanlarda eve geldiğimizde de ek olarak mama vermeye devam ettik. 

Mama verdiğimiz içinmidir bilmiyorum Alp sarılık olmadı yani sarılık değerleri çok düşüktü. 
Ve sanırım aç olmadığı için gecelerimiz de çok zor geçmedi. 

İlk altı ay anne sütü çok önemli biliyorum ama mama vermemek içinde çocuğu aç bırakmak avaz avaz ağlatmakta bana mantıklı gelmedi. Ve doymadığı zamanlarda mama vermeye devam ediyoruz.

Sevgiler 

2 yorum:

  1. ben mama vermemek için çok direndim.. hatta kızım bu yüzden aç bile kaldı.. ama başa dönebilsem bu kadar ısrar etmezdim emzirme konusunda.. inşallah minik alp sarılığı da bir an önce atlatır.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanım çok şükür sarılık olmadı alp, ilaçsız kan aldırmasız atlattık

      Sil

Evde Kolay Sütlü Köpüklü Yapımı

Herkese merhaba  Evde kolay yolla yapabileceğimiz harika bir kahve tarifi ile karşınızdayım 🤗 Baştan söyleyeyim öyle profesyonel sunumu güz...